Veel gelopen gezien en gegeten ........

19 juli 2018 - Bangkok, Thailand

na twee dagen Bangkok is het weer de hoogste tijd om de biezen te pakken en verder te trekken. Het eerste hostel was luxe maar dit tweede hotel is enorm!!! Hier kan je echt nog een feestje bouwen en dan met de gehele familie slapen -op luchtbedden dan wel - zo groot is het.  Doet me denken aan de film the hangover ..........

Na uitgeslapen te hebben na een heerlijke Thaise massage ‘fol the hool family’ moesten we echt ergens anders heen.  Echt zacht gaat het niet met een Thaise massage vandaar dat ik binnnkort weer terug moet want alle spieren zitten op een andere plek. Linda vond het heeeeeeeeeeeeeerlijk!!! Misschien had zij wel de happy end waar ik zo op hope 😂😂😂 Gelukkig kennen we nu een beetje de weg met het openbaar vervoer dus was een tuktuk wat overbodig. We hadden namelijk gisteren al genoeg tempels gezien tijdens de fietstocht van ko van Kessel. Die er overigens weer niet was 😉.  Waar is die man toch steeds ????

Chinatown, de flowermarket en op straat eten en daarna terug fietsen is een echte happening. Smalle straatjes waarin je ineens oog in oog staat met een Chinees die met een gigantische hoelahoop aan het spelen is. Die Chinezen eten werkelijk alles wat een hartslag heeft gehad en wonen op een kleine 4 vierkante meter. Hier doet ikea vast hun inspiratie op. Zelfs een kleine sportschool kunnen ze hier kwijt. Niets te crossfit of yogafit maar gewoon ouderwets ijzer pompen  met pezige lichamen. Of ze echt breder worden die mannen - ik heb het niet kunnen zien. Zo snel zoefden we door de wijk.

Vandaag toch weer even in de gym geweest van het hotel om fit te blijven tijdens de trip. Linda, luna en Lizz gingen zwemmen en Liams en ik good old fashloned hardlopen en pompen. Dat hadden we ook in Chinatown kunnen doen maar die was al vol. Daarna naar de overkant van de straat naar de thaiboks-school. Onwijs vriendelijke mensen -ze zagen vast dat ik die  kampioen uit Rotterdam was dus ontzettend veel respect. Ik Mocht gelijk gaan zitten en de kinderen moesten even iets met de lokale ‘Tong Po’ doen en natuurlijk op de foto. Wat apart was dat die trainer Lizz heette - yeah right! Vandaar zijn paarse lippenstift  - mocht niet gekker worden. Vraagt een Engelsman ‘do you wanna have a go’ ? WTF weet hij niet woe ik ben? Als hij dat had geweten pieptie vast wel anders. Goed zo doorgaan Jonguh -  kende gij tandjes tuffuh.

We zijn maar weer vertrokken en de rust is wedergekeerd. Heerlijk gegeten in de mal waarna wij alle wc in de hele mal hebben gezien van binnen. Het was iets te spicy -ook voor Linda........

Het welbekende thaiboxstadium lumpini is er niet meer - helaas - hier kwamen we achter nadat we er bijna waren. We hadden en oude kaart dus vermoeid naar het hotel terug want over 5 uur gaan we weer verder. Dat is iets minder in de planning maar morgen wel de gehele dag in hanoi. Tot het volgende verslag

1. Geraldine:
    19 juli 2018
    Jaaaaa, dat had nou een mooi filmpje geweest zeg😜 ome alwin de oud kickbox kampioen goes Thai 🤩. Effe een paar tikjes uitdelen aan een Thaise sprinkhaan 🤣. Voor aziatische begrippen ben je een reus natuurlijk.

Ben benieuwd naar Hanoi! Maken jullie ook fotos we zijn erg benieuwd.
  2. Marina:
    23 juli 2018
    Nou dat is wat zo zit in Thailand en dan weer In Vietnam.Wat een reis

Onpaar Hanoi en tot een volgende keer
  3. Marina:
    23 juli 2018
    Al ja vroeg naar het weer hier. Het is bloedvergieten heet maar doe

Het rustig aan